▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 180778
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

11:56 AM , 25 / 11 , azi


ناصرالدین شاه برای سفر به دعوت پادشاه فرانسه به پاریس رفت و بعد از خوردن یک شام فرانسوی مفصل و در حالی که شکمش دچار مشکل جدی شده بود، به اتاق خواب شیک دربار فرانسه رفت تا بخوابد، اما هرچه کرد خوابش نبرد. تمام شب دنبال دستشویی می گشت تا بر مشکل ملی بزرگی که برای شاه مملکت بوجود آمده بود غلبه کند، اما هم از بی آبرویی می ترسید و هم نمی دانست توالت کجاست. همینطور که داشت به اطراف نگاه می کرد متوجه شد که اتاق سقف ندارد و ستارگان آسمان را دید. با خیال راحت کارش را در جورابش کرد و جوراب را پرت کرد از سقف به بیرون. و طبیعتا پادشاه اشتباه کرده بود، چون اتاق سقف شیشه ای داشت و جوراب پاره شد و تمام شاهکارهای شاه پاشید به سقف شیشه ای دربار. ناصرالدین شاه شب خوابش نبرد و اول صبح خدمتکاری را پیدا کرد و از او پرسید: حقوق ماهانه ات چقدر است؟
خدمتکار گفت: بیست فرانک.
شاه گفت: من به تو هزار فرانک می دهم که بدون سروصدا و بی آنکه کسی متوجه شود، سقف اتاق را پاک کنی.
خدمتکار نگاهی به سقف کرد و متوجه موضوع شد و به ناصرالدین شاه گفت:
- قربان! من به شما دو هزار فرانک می دهم به من بگوئید چطور به سقف ریدید؟



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت10:40---27 بهمن 1391
سلام ، وبت واقعا زیباست . امیدوارم روز به روز موفق بشی. خوشحال میشم به منم سر بزنی ، اگه به وبم اومدی میتونی عضو بشی و برام مطلب ارسال کنی تا با اسم خودت در قسمت موضوعات بذارم ، میتونی اسمتو آخر مطلب ارسالیت بذاری و لینکش بدی به وب خودت اگه هم نتونستی لینک بدی من خودم لینکش میدم منتظر حضور گرم و صمیمیت هستم

mehran
ساعت16:18---25 بهمن 1391
سلام.خوبی؟؟ من کامنت هایی که مورد دار نباشن عمومی میکنم آزی جون.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA